Monday, May 19, 2008

Προβλήματα στο Service Pack 3 των Windows Xp στις Ασύρματες Κάρτες Δικτύου WiFi

Η πολυαναμενώμενη αναβάθμιση των Xp, είναι πλέον πραγματικότητα και μπορείτε να την κατεβάσετε από την ιστοσελίδα της Microsoft Update. Το Sp3 αναφαίρετε ότι θα προσφέρει καλύτερη ασφάλεια και το σημαντικότερο από όλα καλύτερες επιδόσεις σε διάφορα προγράμματα μεταξύ αυτών και του Microsoft Office. Η εγκατάσταση διαρκεί περίπου 30 με 45 λεπτά. Δυστυχώς μετά την εγκατάσταση γρήγορα άρχισαν να μου παρουσιάζονται τα πρώτα προβλήματα. Η εσωτερική κάρτα ασύρματου δικτύου WIFI του υπολογιστή μου, έπαψε να λειτουργεί σωστά και δεν μπορούσε να συνδεθεί με τίποτα στο τοπικό μου δίκτυο με αποτέλεσμα να μην μπορώ να έχω πρόσβαση και στο Ιντερνέτ. Ψάχνοντας στο Google παρατήρησα ότι το ίδιο πρόβλημα είχαν και άλλοι χρήστες με διαφορετικούς υπολογιστές και μοντέλα συσκευών WIFI. Η μόνη λύση που βρήκα για να το διορθώσω ήταν να προχωρήσω στην άμεση απεγκατάσταση του SP 3, κάτι το οποίο γίνετε πάρα πολύ εύκολα από το Add or Remove Programs / Προσθαφαίρεση Προγραμμάτων του Control Panel / Πίνακας Έλεγχου και το σύστημα να επανέλθει στην προηγούμενη του κατάσταση χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Επομένως εάν χρησιμοποιείτε ασύρματη κάρτα δικτύου, πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι ίσως πάψει να λειτουργεί μετά την εγκατάσταση του SP 3 και επομένως δεν προτείνεται η εγκατάσταση του. Η συμβουλή μου είναι πώς άμα ο Υπολογιστής σας λειτουργεί κανονικά και χωρίς προβλήματα δεν υπάρχει λόγος να τα εγκαταστήσετε.

problems wifi sp3 update windows xp acquiring network access connection

0 comments:

Post a Comment