Wednesday, May 21, 2008

Ελληνική διόρθωση στο Microsoft Office

Εάν θέλετε να έχετε Ελληνική διόρθωση στο Microsoft Office (97, XP, 2003) το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κάνετε Copy / Paste τα εξής αρχεία που θα βρήτε μέσα στο αρχείο http://pctrela.googlepages.com/EllinikaOffice.rar στον φάκελο “ C:\program files\common files\Microsoft shared\proof ” . Η παραπάνω μέθοδος ισχύει μόνο για τα Windows Xp οποιαδήποτε έκδοση ή Service Pack και όχι για τα Vista.
Μεθόδους για τα Vista και τις νεότερες εκδόσεις του Office θα παρουσιάσω όταν βρώ κάποιο παρόμοιο εύκολο τρόπο.

Έχω τα αρχεία για την εγκατάσταση Ελληνικής Διόρθωσης στο Office (για τα Vista), αλλά ο λόγος που δεν τα έχω βάλει στο Blog μου είναι διότι η μέθοδος είναι πιο σύνθετη από μία απλή αντιγραφή αρχείων όπως στα Xp. Σύντομα θα καταγράψω τα βήματα ένα προς ένα αναλυτικά. Εάν παρόλα αυτά έχετε άμεση ανάγκη την Ελληνική διόρθωση στο καινούργιο περιβάλλον της Microsoft, μην διστάσετε να μου αφήσετε μήνυμα, θα χαρώ πολύ να σας βοηθήσω.

Greek dictionary files vocabulary correction for microsoft office arxeia gia elliniki diorthosi sto office

7 comments:

Na sai kala gia ta arxeiakia!
Tha se exo ipopsi mou se mellontikes diskolies!
Kalimera
G

Θα ήθελα την μέθοδο για ελληνικό λεξικό (MS OFFICE 2003 on VISTA) και ας είναι πολύπλοκη δεν πειράζει. Δεν έχω βρεί κάτι καλύτερο που να δουλεύει. Η δημοσίευση ότι θα ανεβάσεις τη μέθοδο όταν την έχεις κάνει πιο απλή, υπάρχει πολύ καιρό. Αν σου είναι εύκολο ανεβασέ την και ας είναι περίπλοκη.

Η μία μέθοδος είναι να γράψεις το παλαιό Office και να βάλεις την ορθογραφία όπως αναφέρω στο άρθρο, έπειτα να εγκαταστήσεις από πάνω το 2003 και περνάει η ορθογραφία και στην καινούργια έκδοση. Αφού πατήσετε μία ή δύο φορές να κάνει διόρθωση θα το δεχτεί κανονικά και όλα οκ. Η άλλη μέθοδος είναι να βρείτε (αγοράσετε) τα proofing tools της Microsoft.
Για αρχή εγώ θα έψαχνα στο Google με τις λέξεις κλειδιά Greek Proofing Tools 2003 ;)

Καλησπέρα,
ανακαλύπτω την ιστοσελίδα σας και έχω το ίδιο πρόβλημα με την ελληνική διόρθωση. Κατέβασα το ellinikaOffice.rar αλλά δεν λύθηκε το πρόβλημά μου. Ίσως να μην έχω κάνει σωστή αποσυμπίεση γιατί νομίζω ότι το λογισμικό δεν είναι πλέον δωρεάν, πήγα και στην ιστοσελίδα για την licence
αλλά τα αγγλικά μου δεν είναι της προκοπής και αν κατάλαβα καλά δεν είναι free. Έχω xp στα γαλλικά, word 2002 και αποθήκευσα τα αρχεία στο proof όπου και προσπάθησα να τα αποσυμπιέσω.
Αν μπορείτε και έχετε λίγο χρόνο να με φωτίσετε, όποτε μπορέσετε...ευχαριστώ εκ των προτέρων.
kath

Eίσαι Α Κεφαλαίο!
Ευχαριστώ πολύ!!

Post a Comment