Wednesday, March 18, 2009

Αποτελέσματα δημοσκόπησης : Ποια η γνώμη σας για τα νέα Windows 7.

Με τα νέα Windows 7, να βρίσκονται πλέον στην φάση Release Candidate και με τα «παλαιά» Windows Xp, να είναι εγκατεστημένα στο μεγαλύτερο κομμάτι των προσωπικών ηλεκτρονικών υπολογιστών, αποφάσισα να πραγματοποιήσω μία δημοσκόπηση η οποία ξεκίνησε στις 16 Ιανουαρίου του 2009 και ολοκληρώθηκε στις 15 Μαρτίου 2009, με θέμα Ποια η γνώμη του κοινού για τα Windows 7.
Η δημοσκόπηση έκλεισε με τυχαίο δείγμα 27 ψήφων, που επισκέπτεται την ιστοσελίδα μου και τα αποτελέσματα παρουσιάζονται παρακάτω.

1.Είναι πιο εύχρηστα και λειτουργικά; 6 ψήφοι 22%
2.Είναι απλά πιο καλαίσθητα, όμορφα; 2 ψήφοι 7%
3.Είναι αρκετά πιο γρήγορα άρα και πιο παραγωγικά; 7 ψήφοι 25%
4.Δεν προσφέρουν τίποτα το καινούργιο; 4 ψήφοι 14%
5.Δεν θα τα εγκαταστήσω στον υπολογιστή μου. 8 ψήφοι 29%

Με μεγάλη μου λύπη, παρατηρώ ότι ένα μεγάλο ποσοστό 43 % έχει αρνητική γνώμη, για το καινούργιο λειτουργικό της Microsoft, καθώς το 14 % δεν πιστεύει πως θα του προσφέρουν τίποτα καινούργιο στις εργασίες του και το ποσοστό 29% δηλώνει ότι δεν θα τα εγκαταστήσει καν στον ηλεκτρονικό του υπολογιστή. Σίγουρα η έκδοση των Windows Vista, απογοήτευσε τους χρήστες των ηλεκτρονικών υπολογιστών και πέρα από τα μεγάλα προβλήματα που παρουσίαζε το συγκεκριμένο λειτουργικό σύστημα, τόσο στο ισχυρό σύστημα που χρειαζόταν για να λειτουργήσει, αλλά και θέματα ασυμβατότητας με προγράμματα, το μεγαλύτερο από όλα ήταν η τιμή του όλου πακέτου, που δεν δικαιολογούσε σε τίποτα τις δυνατότητες που υποσχόταν. Μετά τις πρώτες δοκιμαστικές εκδόσεις του καινούργιου λειτουργικού συστήματος Windows 7, πολλά λάθη διορθωθήκαν. Αποδείχτηκαν ότι είναι πιο γρήγορα από τα Vista και πραγματοποιήθηκαν κάποιες σημαντικές αλλαγές στο όλο Interface και στον τρόπο που αλληλεπιδρά ο χρήστης με το λειτουργικό σύστημα. Είναι όμως αρκετό; Η άποψη μου είναι πώς όχι. Από τα Vista σαφώς και είναι ανώτερα, από τα Xp όμως τι γίνεται; Μήπως ένα ακόμη Service Pack των Windows Xp, θα ήταν ικανό να κρατήσει το συγκεκριμένο λειτουργικό ακόμη άλλα 2 με 3 χρόνια στην επιλογή των χρηστών; Το μέλλον θα δείξει…

9 comments:

με 27 ψηφους δε στεκει δημοσκοπηση. Ενταξει 8 ανθρωποι δε θελουν τα 7 στον υπολογιστη τους. Ειναι αυτο αντιπροσωπευτικο;

Τα Vista ειναι σαφως ανωτερα απο τα XP και τα 7 ανωτετρα και απο τα δυο

Ζητω συγνωμη για οσους φιλους βρηκαν την συγκεκριμενη δημοσκοπηση μη αξιοπιστη. Θα καταβαλω καθε προσπαθεια οι μελλοντικες δημοσκοπησεις να εχουν οσο γινεται ακριβη, αποδεχτα και ασφαλες αποτελεσματα. Και παλι ευχαρηστω πολυ για το σχολιο.

Σχετικά με το πρώτο σχόλιο που έγινε...
Τα vista είναι σίγουρα πολύ πιο όμορφα από τα XP.
Επίσης είναι σίγουρα πολύ πιο βαριά.
Το ανώτερα σηκώνει μεγάλη συζήτηση... Πολυυυύ μεγάλη.

Όσον αφορά τα 7 είναι πολύ νωρίς για να τα κρίνουμε. Μια Beta έκδοση δε λέει τίποτα. Και τα XP τον πρώτο χρόνο είχαν πολλά προβλήματα, αυτή τη στιγμή όμως είναι τα πιο ώριμα windows για home user (βγάζω έξω τα server edition).

ειναι λογικο να ειναι πιο βαρια τα βιστα. Με 10 ευρω το καθε γιγα μνημης και τους επεξεργαστες να εχουν δεκαπλασια και βαλε ισχυ απο το 2002, δεν ειναι και κατι τρομερο να θελει τουλαχιστον 1 γιγα για να τρεξει τα βιστα. Επισης ειναι αρκετα πιο ασφαλη απο τα xp.

Στο δικο μου υπολογιστη με 1 γιγα μνημη και 1,8 γιγα επεγεργαστη amd sempron τα βιστα ειναι αρκετα πιο γρηγορα απο τα xp. Αυτη τη στιγμη που γραφω τρεχω τα 7 RC1 (κανονικη εγκατασταση, οχι VM)τα οποια βρηκαν ολες τις συσκευες του αρχαιου μου λαπτοπ και πανε σφαιρα και ειναι πολυ πιο σταθερα και απο xp και απο βιστα και ας ειναι ακομα σε δοκιμαστικο σταδιο. Ειναι τα καλυτερα windows που εχω δοκιμασει ποτε ως τωρα.

Υ.Γ. ειμαι ο ανωνυμος του πρωτου σχολιου

@Anonymous

Το οτι βρήκε όλες τις συσκευές του "αρχαίου" σου όπως λες laptop, δεν είναι άξιο αναφοράς πάντως. ;)
Το παλιό hardware με το νεο (έστω και beta) OS εννοείται οτι δεν θα έχει πρόβλημα καθώς είναι λογικό να υπάρχουν οι drivers μέσα στο OS!

Δεν στην λέω έτσι, προς θεού.
Δεν έχω δοκιμάσει τα Seven (και τα Vista ελάχιστα) απλά δεν θεωρώ και κατόρθωμα ένα κλειστό OS να παίζει out of the box σε ένα παλιό laptop.

Τι να πουν και άλλα λειτουργικά τότε.. ;)

Αυτό που λες για την πτώση των τιμών είναι λίγο άστοχο... Δε γίνεται απλά επειδή η Microsoft έβγαλε καινούριο λογισμικό εγώ να αναβαθμίζω τον υπολογιστή μου, όσο οικονομικά κι αν είναι τα νέα parts. Αν είναι έτσι τότε εξήγησε μου γιατί το Macintosh δεν επιβαρύνει παλιότερα συστήματα Apple και αντίθετα τα κάνει πιο γρήγορα???

Συμφωνώ.
Και τα καλαμαράκια φθηνά είναι αλλά γιατί να με αναγκάσει κάποιος να τα πάρω..;

Σίγουρα το οτι είναι φθηνή η ram, δεν "αθωώνει" τα πεινασμένα Vista! ;)

δειτε τι καταναλωση μνημης κανουν τα 7 στο δικο μου λαπτοπ. 324-330 ΜΒ πανω κατω με φωρτωμενους ολους τους drivers και καμια 40αρια υπηρεσιες + avira antuvirus. Ειναι πολλα; και ναι το παλιο μου λαπτοπ ειναι πολυ πιο γρηγορο απο οσο ηταν με xp για να απαντησω στο φιλο με το mac. Τα xp ηθελαν περιπου 300 ΜΒ για ακριβως τα ιδια. Σιγα τη διαφορα. Τα ιδια πανω κατω με τα 7 ηθελαν και τα vista, σε μενα τουλαχιστον, και επισης ηταν πιο γρηγορα απο xp. Τα εχω δοκιμασει μονος μου (στον ιδιο υπολογιστη και τα τρια) και για αυτο δικαιουμαι να μιλαω
Για του λογου μου το αληθες:
http://img17.imageshack.us/img17/7193/42691130.jpg

Καθολου δεν με πειραζει διοτι με ubuntu και xp εχω οτι θελω και την κεφαλή ήσυχη
:)

Post a Comment