Friday, September 19, 2008

Ο καινούργιος Messenger 9 κυκλοφόρησε, κι όμως δεν μας άρεσε!

Δυστυχώς στεναχωριέμαι πολύ όταν βλέπω απλά προγράμματα, να γίνονται βασανιστικά χειρότερα από τις προηγούμενες εκδόσεις τους και συγκεκριμένα πιο αργά!
Δεν θα αναφέρω στο τι μου άρεσε από το καινούργιο Messenger 9 beta που μόλις κυκλοφόρησε, αλλά στο τι δεν μου άρεσε καθόλου, τόσο πολύ μάλιστα που αναγκάστηκα αμέσως να εγκαταστήσω πάλι την παλαιότερη έκδοση.

1)Είναι πιο αργός και κολλάει. Δεν είναι ούτε Excel, ούτε Word , ούτε παιχνίδι, ούτε κανένα απαιτητικό πρόγραμμα με πολύπλοκους υπολογισμούς, είναι ένα απλό Messenger πρόγραμμα σαν το ICQ που υπήρχε πριν από 15 χρόνια και έτρεχε στον 486 Η/Υ μου, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα και υποστήριζε πολλές περισσότερες λειτουργίες από το Messenger της Microsoft σήμερα.
2)Το Video Conferencing, είναι χειρότερο και καθυστερεί το σύμπαν και δεν παρατήρησα καμία βελτίωση στην ποιότητα + θα ήθελα να δω πολλαπλό video conferencing.
3)Είναι παντού γεμάτο με διαφημίσεις, δεν υπάρχει στιγμή από την διάρκεια του Installation μέχρι και το Uninstall, που να μην κάνει λόγο, για το Microsoft Search, Microsoft Toolbar, mail , αν θα βάλουμε ή όχι το MSN αρχική σελίδα μας. Πέρα από το τεράστιο και ενοχλητικό advertisement, που κρύβει τα περισσότερα contacts μας, εμφανίζονται κατά καιρούς παντού διαφημιστικά νέα και πληροφορίες (να γιατί το MSN messenger σέρνεται).
4)Δεν μπορώ να κάνω Short τις επαφές μου, ανάλογα με το αν είναι away, available, busy κτλπ. Απλά τις βλέπω ανακατεμένες.
5)Μου δίνεται η δυνατότητα να κάνω Groups, αλλά δεν μου δίνει την δυνατότητα να εξαφανίσω την μπάρα Group, αν δεν θέλω να την χρησιμοποιήσω (κι άλλος χώρος χαμένος)
6)Όταν βλέπω τα Contacts μου με Thumbnails, οι αποστάσεις μεταξύ των ονομάτων και μεταξύ των εικόνων, είναι αρκετά μεγάλη με αποτέλεσμα στην 19 οθόνη μου να μπορώ να δω μόνο 9 άτομα και να μην ξέρω και ποιος είναι free, για Chat. Το κινητό μου που έχει μερικές ίντσες οθονούλα, δείχνει πιο πολλά ονόματα.
7)Έχει παντού επιλογές, μενού, άμεσα links με το MySpace τα οποία είναι κυριολεκτικά άχρηστα και καμία επαφή δεν έχουν με τον σκοπό του προγράμματος.
8)Όταν κάνει Sign In, αργεί περισσότερο από τις παλαιότερες εκδόσεις. Τόσο πολύ, που οι κατασκευαστές τοποθέτησαν και Thanks for your patience μήνυμα, για να μας στεναχωρούν περισσότερο.
9)Τι το σοβαρά καινούργιο έχει να προσφέρει? Τα groups τα είχε και παλαιότερα…my space δεν χρησιμοποιώ….

Ο μοναδικός λόγος που χρησιμοποιώ το MSN Messenger, είναι διότι έχει πάρα πολλούς χρήστες.
Θα χαρώ πολύ να ακούσω την γνώμη σας και να διαβάσω τα σχόλια σας. Ευχαριστώ!

Όποιος θα ήθελε να κατεβάσει την καινούργια έκδοση του Messenger 9 Beta, μπορεί να επισκεφτεί την παρακάτω διεύθυνση:
http://download.live.com/messenger

Windows Live Messenger 9.0 (2009) Beta Build 14.0.5027.908 problems didn’t like προβλήματα δεν μου άρεσε hate sucks messenger

5 comments:

Προσωπικά εδώ και 2 χρόνια χρησιμοποιώ εναλλακτικά προγράμματα για να μπαίνω στο δίκτυο του MSN και να μην χάνω τις επαφές μου. Τον τελευταίο ένα χρόνο περίπου χρησιμοποιώ το Digsbyκαι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος! Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει file sharing και (ένα είδος) video chatting. It's not great, αλλά κάνει τη δουλειά του.

Συμφωνώ απόλυτα με το post, μιας και οι γενικότερες εντυπώσεις μου από το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι οι ίδιες (για να μην πω κ χειρότερες).

Den mporw para apo to na simfwniso mazi sou... kolimata den eida alla apo thn stigmh pou einai beta parxei dikaiologia gia ta opoia yparxouyn

Se afto poi den yparxei dikaiologia einai ston geniko sxediasmo tou gui poy anti na einai aplo vato kai katanohto se vazei se skepseis kai xenizei ton user pou ton eixe mathei alliws...

Ekana install to WLM 9. To ekana unistall alla otan phga na kano to install to 8.5 ena msg elege oti prepei na vgalo to 9.. :s to exo vgalei hdh. ti allo prepei na kano???

Δεν είμαι σίγουρος, αλλά έχω την αίσθηση ότι το ίδιο μήνυμα μου εμφανίστηκε και εμένα. Δοκίμασε να πας στο Add/Remove Programs και κάνε Uninstall το “Windows Live Beta (all programs)” και ξαναδοκίμασε την εγκατάσταση του 8.5. Ελπίζω να λειτουργήσει αυτήν την φορά κανονικά 

παιδιά είναι μεγάλο χάλι ο Live Messenger o καινούριος. Ευτυχώς δεν εχω κάνει update σε όλα τα PC μου. Βασικα το χρησιμοποιεί μόνο η γυναίκα μου, εγώ προτιμώ το Pidgin, που υποστηρίζει πολλά πρωτόκολλα (Live, GTalk, Yahoo και άλλα). Του λείπουν κάποιες δυνατότητες, αλλά είναι πολύ πιο ελαφρύ και γρήγορο από το Live.

Post a Comment