Wednesday, August 13, 2008

ΤΡΕΛΑ ΑΚΥΡΟ : WIFI Finder Keychain Kinetic Model DT-11

Είναι το πρώτο άρθρο που παρουσιάζεται στο PCτρέλα με σκοπό να παρουσιάσει προϊόντα που κυκλοφορούν και δεν παρουσιάζουν καθόλου ενδιαφέρον ή δεν λειτουργούν και αποδεικνύονται τελικά αχρείαστα. Ο σκοπός φυσικά δεν είναι για να προκαλώ προπαγάνδες ή να κακολογήσω διάφορα προϊόντα, αλλά για να προστατέψω τον καταναλωτή από το να πάθει ότι έπαθα και εγώ.


Πριν δύο εβδομάδες περίπου μου καρφώθηκε η ιδέα να αγοράσω ένα μηχανηματάκι που υποτίθεται ότι εντοπίζει, που υπάρχουν πηγές ασύρματου δικτύου WIFI. Αυτό θα με βοηθούσε αρκετά, διότι θα γνώριζα άμεσα, που θα μπορούσα να έχω μαζί μου τον Laptop και να έχω Internet. Αποφάσισα να αγοράσω από το Ebay το WIFI Finder Keychain Kinetic Model DT-11. Η χαμηλή τιμή του, με ανάγκασε να το αγοράσω άφοβα. Οι οδηγίες λένε πως με το πάτημα ενός κουμπιού, σε περίπτωση που υπάρχει σήμα Wifi, προειδοποιητικές λυχνίες θα με ειδοποιούσαν, μαζί με ένα χαρακτηριστικό ήχο, για το πόσο κοντά βρισκόμουν σε αυτήν.
Όσο και αν πάταγα το κουμπάκι τίποτα δεν συνέβαινε. Οι μόνες στιγμές που η συσκευή σφύριζε, ήταν μόνο όταν το κινητό μου καλούσε ή βρισκόμουν ακριβώς δίπλα στο λαμπάκι τις Wifi, στον φορητό υπολογιστή. Βρέθηκα δίπλα ακριβώς από access point, με μη κρυπτογραφημένο δίκτυο και δεν συνέβη απολύτως τίποτα.
Εκτός και αν δεν σας πειράζει να το χρησιμοποιείτε σαν μπρελόκ ή σαν πηγή φωτός, για την νύχτα, θα σας συνιστούσα να αποφύγετε την αγορά του.

0 comments:

Post a Comment